Funkčná a symbolická hra
Rodičia dieťaťa pomenúvajú predmety a činnosti, ukazujú, ako predmet použiť. Dieťa ich začne postupne spontánne napodobňovať. Môže narábať s neživými predmetmi ako so živými, hrať sa na niekoho iného.
Rodičia dieťaťa pomenúvajú predmety a činnosti, ukazujú, ako predmet použiť. Dieťa ich začne postupne spontánne napodobňovať. Môže narábať s neživými predmetmi ako so živými, hrať sa na niekoho iného.
Čo všetko je dôležité pre dieťa z pohľadu fyzioterapeuta pri jedení? Evka odpovedá na otázky z oblasti rutiny jedenia.
Pozrite si videjko o tom, ako môžete zrak dieťaťa podporiť úpravou jeho dojčenskej fľaše počas jedenia. Prinášame vám aj článok Ako podporiť zrak dieťaťa s centrálnou/kortikálnou poruchou zraku (CVI)
Pozrite si videjko o tom, ako môžete dieťaťu pomôcť lepšie sa orientovať vo svojom prostredí počas jedenia
Vyrobte si spoločne s nami lyžičku, vidličku, nožík pre deti na mieru.